söndag 15 mars 2009

koh samui

Har snart varit tva veckor i thailand. Kanns som en hel evighet samtidigt som tiden har rusat ivag! Just nu befinner jag mig pa koh samui, har varit har 3 dagar nu. Akte fran koh phangan efter fullmoon partyt. Partyt var verkligen en upplevelse! hade otroligt roligt, och kom inte tillbaka till hostellet forran 8 tiden pa morgonen. Det var verkligen en helkvall! kandes helt okej att lamna phangan efter det. Vet inte riktit vad jag tycker om koh samui, visst det ar valdigt fint har. Bor pa chaweng stranden. Det ar bara allt for mycket turister har!! samui ar ett valdigt populart resemal for charterturister, sa har finns barnfamiljer, pensionarer, och massa forsaljare pa stranden som stup i kvarten forsoker salja glass, hangmattor, smycken, klader och allt mojligt pa stranden. Lite irriterande ibland. Sen ar det valdigt mycke fest har. Helt okej for nagra dagar, men mycket langre skulle jag inte orka stanna har. Tufft liv man lever anda, festa pa natten och sola pa dagarna... Har traffat manga jattetrevliga manniskor har. Guesthouset dar jag bor ar helt super! jattelatt att traffa folk har:) Men imorgon aker jag harifran, aker till phi phi. Hur lange jag stannar dar vet jag inte. Det lar vara lite dyrare dar, sa far val lov att betala lite mer for att fa nat boende dar.

Inga kommentarer: