onsdag 18 mars 2009

koh phi phi

Lamnade koh samui i mandags och styrde kosan mot phi phi. Har ar helt fantastiskt vackert!! eller ja, kan inte saga sa mycket om stranden har i tonsai dar jag bor for jag har inte sett den annu. Kom hit pa kvallen och da osregnade det, sa stallet visade sig kanske inte fran sin basta sida. Igar var jag pa en batutflykt med tva norska tjejer jag traffat har. Vi akte runt till 5 olika oar, riktiga paradisoar! en av dem var maya beach, dar filmen the Beach med leonardo dicaprio spelades in. Sa vackert! Stannade och snorklade pa flera stallen, vattnet ar sa otroligt klart! helt suveran utflykt var det! Idag ska jag ta och utforska beachen dar jag bor. Vi har haft regn varje kvall har nu, riktit osregn att man far vada i vatten pa gatorna. Som tur har det hallit upp pa dagarna iaf.

Inga kommentarer: