söndag 27 maj 2012

Lycka

Jag ar som nybliven moster stolt som en tupp. Kan bara forestalla mig hur det kanns for modern sjalv som fott en underbar liten pojke till varlden:) eftersom jag befinner mig sa langt borta och inte har kunnat traffa min syster under hennes graviditet sa kandes det helt overkligt att fa se min lilla systerson via skype har for en stund sen. Langtar sa in i norden tills jag far komma hem och traffa honom. Ni kan tro att moster kommer att skamma bort lillen med presenter:) Nu ar det bara 4 veckor kvar...

Att bli moster ar sa stort att veckans ovriga handelser bleknar till en fis i jamforelse...
Men jag kan ju beratta att jag nu istallet for att hoppa nerfor byggnader, har borjat klattra upp for dem. Eller ja, jag klanger inte precis pa skyskrapor annu, utan borjar med gammal hederlig vaggklattring:)


 Maste ju posera for kameran lite grann:)

Och anda upp till toppen

Jepp, vad annat. Var och kollade in en show som min goda van Hana ar med i. Hana, som jag ju faktist bor tillsammans med, ar skadespelare och for forsta gangen sen jag larde kanna henne har jag nu fatt se henne upptrada. Och naturligtvis var hon ju helt fantastisk. Det ar sallan jag gar ut pa egen hand, oftast har jag vanner med mig nar jag gar ut till en bar eller en forestallning. Men till Hanas show akte jag sjalv, och traffade manga trevliga typer. Men ni vet sana har, ja...konstnarstyper och artister. Med sana typer jag inte precis hanger med i vanliga fall. Men jag hade forberett mig val, och klatt mig i roda byxor och glasogon, smuttade rodvin och latsades se lite svar och lidande ut. Jag tror jag passade in. Trevlig kvall iaf;)

Och nu forbereder vi oss for en ny vecka..

Kramar, saknar er alla sa mycket

1 kommentar:

Maj-Viol sa...

Hejdu he sir nog ganska högt ut men allt är nog bra så länge du har huvudet uppåt... Kramis