söndag 13 maj 2012

Friends

Jag ar lyckligt lottad att ha fina vanner runt om kring mig, en av dessa ar min housemate Linnea. Hon var en av de 20-tal som svarade pa min annons om att flytta in i vart hus nar ett av rummen blev lediga for nagra manader sen. Redan innan jag traffade henne visste jag att hon skulle flytta in! Nar hon val flyttade in visade sig just nur nara vanner vi skulle bli. Hon ar en fantastisk manniska, en riktig "free spirit" med ett varmt hjarta. Hon har varit min klippa nar havet stormat som mest. I helgen har vi firat hennes fodelsedag, hon blev hela 21 ar gammal (plotsligt kanner jag mig sig halvt pensionerad...). Trots var aldersskillnad befinner vi oss oftast pa samma niva. Aven om jag tror jag far overlamna det varsta festandet at 21-aringarna, I'm too old for this shit;)

Linnea 21 ar, med sin fodelsedagstarta

Efter en trevlig och handelserik helg pustar jag nu ut och forbereder mig mentalt for nasta jobbvecka. Jag ar lycklig nog att trivas sa bra med mitt jobb att jag onskar jag kunde fortsatta nar arbetsdagen tagit slut!:)

Massa kramar Jo

1 kommentar:

Mikaela sa...

å herregud den kakan ser god ut! Let me have some! :P :P