onsdag 9 maj 2012

Livet

I fredags begravdes min moffa, tyvarr kunde jag ju inte narvara, men jag fanns med i tankarna. Tank ett sa langt liv han fick anda, 89 ar. Tank all den livserfarenhet och visdom man samlar pa sig under sa manga ar! ibland onskar man att man som 27aring kunde fa en del av den livserfarenheten:) Livet lar, sa ar det ju.

Min forkylning borjar sakta men sakert ge med sig, idag har jag kunnat trana pa nytt, sa det ar ju ett gott tecken. Har aven rett ut min sommarsemester. Som jag berattade har tidigare i bloggen, sa hade jag ju for lange sen bokat en biljett hem for 5 veckor i juni-juli. Det var ju da forstas innan jag borjade jobba heltid... Nu har det da klarnat att jag inte kan ta sa lange ledigt... Lyckligtivs kunde jag fa 3 veckor iaf. Sa hem kommer jag hursomhelst, aven om det blir en kortare vistelse an tidigare planerat. Jag kommer hem pa midsommarafton den 22.6 (for visst ar det midsommar da?), och flyger tillbaka den 14.7. Ser sa framemot det att det nastan gor ont!:) Forhoppningsvis blir det soliga och varma veckor:)

Massa kramar!

2 kommentarer:

Ida sa...

Åååh, vad det ska bli roligt när du kommer hem! :)

Mikaela sa...

hoppas vi på något sätt hinner träffas när du är hemma! :) ja hade gärna varit på Birgers begravning... men ekonomin tillät det inte...