måndag 21 maj 2012

Rap Jumping

Ja allt ska man ju da mast prova pa om man ar en adrenaline junkie! Igar testade jag Rap Jumping, eller Abseiling Forward run. Vilket i princip innebar att man med huvudet forst springer eller hoppar nerfor en vagg pa ett hoghus (ja, fastspand i lite selar och rep da forstas). Detta var faktist inte mitt eget val, eftersom jag blev overraskad med denna "upplevelse", och bara 15min fore det var dags berattades det for mig vad jag riktigt skulle gora... Men riktit kul var det faktist, aven om det ar valdigt skrammande att slappa sig med huvudet forst! Men en adrenalin kick det fick man!

Kolla in min video!

Vi var alltsa uppe pa taket till ett 7-8 vaningshus, vilket faktist var ett hostel dar jag bodde de forsta natterna nar jag anlande i Melbourne for ca 15 manader sen! Lustigt. Utsikten var sakert fin, men jag var lite upptagen med att vara nervos for att hinna titta pa den. Vi hade 3 forsok pa oss, forsta gangen var man skitradd, men sen de 2 foljande gangerna var det bara kul!

Vad kommer nast?! Bungyjumping?;)

3 kommentarer:

Maj-Viol sa...

Nej nej Johanna nog finns det annat att göra än att hoppa ner från höghus...kram mamsen

Charlotta sa...

Ah knäppgök! :)

Sara sa...

Shiiit! Jag sku ha varit livrädd... Du e bara för tuff Johanna!