måndag 11 juni 2012

Vinter i Melbourne

Idag har jag tagit pa mig vinter utstyrseln for en promenad i vintriga Melbourne. Temperaturen har rort sig runt 15 grader dagstid, men idag var det ca 10 nar jag var ute, vilket ar kallt! imorse nar jag vaknade upp i mitt rum kunde jag se min andedrakt nar jag andades...Brr! som tur har det varit solsken idag, vilket har varit ratt sallsynt de senaste veckorna. Vinter i Melbourne=regn.


Nu hoppas jag att sommaren ska anlanda pa riktigt tills jag kommer hem och ca 1 och en halv vecka!!! det narmar sig!!! iiik vad spannande!:)

2 kommentarer:

Mikaela sa...

iiiiik!!! :D önskar jag kunde vara hemma när du kommer men tyvärr!!! hoppas du får en underbar vistelse hemma i fosterlandet!

Johanna sa...

Hade ja haft mera tid sa hade ja kommit och halsat pa dig pa Aland...men tyvarr:( Nasta gang Mikkan!