onsdag 25 januari 2012

Har bor jag

Tankte visa upp nagra bilder fran mitt hus... De tre basta sakerna med det har huset ar: mina housemates, det otroliga laget bara typ 300m fran stranden, och den extremt billiga hyran. Huset isig ar ratt sa forfallet, och jag kan bara tanka mig hur kallt det kommer att vara har till vintern med glesa fonster och dorrar! men nu ar det hogsommar, sa behover inte bekymra mig for det pa ett tag:) Middle Park heter omradet dar jag bor, valdigt lugnt och tyst omrade, lite av ett rikemanskvarter. Har finns flera mysiga cafeer och restauranger. Och som sagt, nara stranden:)


Har ar vi da; 189a Page St


Pa framsidan av huset finns en liten uteplats, dar jag garna sitter med min kaffekopp pa morgonen (eller med ett vinglas efter jobbet). Min housemate Paddy har grona fingrar, och haller pa och plantera blommor och plantor.


Det har ar da mitt rum, ar annu inte klar med inredningen, men det far ta den tid det tar.


En del av vardagsrummet, tja inte mycket att saga om det, mobler fran gammelmommos tid ungefar.


Har sitter min Marilyn i vardagsrummet:)


Koket


Vi har aven en liten bakgard, som vi annu inte riktigt har fixat i ordning. Pa bilden syns bara en liten del av den. Planen ar att fixa till en sittplats dar vi kan ha bbq senare:)

1 kommentar:

Charlotta sa...

Det är ju jättejättefint! Sådär lagom slitet och nött för att det ska se hemtrevligt ut :) Men kan tänka mig att det blir lite kyligt till vintern - den dagen den sorgen!