onsdag 4 januari 2012

Lycka!

2012 kunde verkligen inte borja pa ett battre satt!! Har under en langre tid vetat att jag vill stanna kvar i australien lite langre an 31.1 nar mitt visum gar ut. Har lika lange vandats for hur jag ska kunna forlanga mitt visum... Igar fick jag dock det lyckliga meddelandet att jag har fatt forlangning pa mitt nuvarande working holiday visum! vilket betyder att jag kan stanna kvar ett ar till!!!

Medsamma jag fick veta jag far stanna kvar, sa borjade jag redan planera for ett besok till Finland;) sa var inte oroliga, om allt gar som jag vill (och det brukar det ju) sa kommer jag hem en vanda till sommaren:) vintern i melbourne ar anda inget att hurra for. Hur lange jag stannar ska jag annu fundera pa, men atminstone en manad, kanske langre:)

Massa kramar

1 kommentar:

Sara sa...

Jeejee, det är ju super Johanna! Så glad för din skull! Tur för oss också att du planerat in ett Finlandsbesök trots det, annars hade det nog blivit lite långt mellan varven. :)