onsdag 28 december 2011

Julen kom och julen gick

Sa var den julen overstokad. Fick dricka min glogg, och ata mina pepparkakor pa julafton sa jag var nojd. Pa juldagen var det julklappsutdelning och julmiddag hos S familjebekanta. Och julannandagen for vi upp till hans systers farm ca 2h utanfor melbourne. Tillbringade natten dar, blev val omhandertagna och fick ata och dricka gott. Besokte den lokala puben, och halsade pa kossorna i hagen. Trevlig helg. Nu ar jag tillbaka i Middle Park i mitt kara hus igen. Nagra lugna dagar innan det blir dags for nyarsfirande i 36 graders varme:)




De blev helt goda, och maste papeka att de skruttiga pepparkakorna ar det mina australiensiska medhjalpare som har bakat, de ville inte folja mina order att gora dem tunna...


1 kommentar:

Maj-Viol sa...

Hej Johanna de ser helt bra ut, men jag har aldrig sett en stå å baka pepparkakor i bikini tror jag aldrig får se nån göra så här,annars ser du jättefin ut,solbrun å snygg.Gott Nytt År på dej från ett slaskigt finland KRAM mamsen