söndag 24 juli 2011

Denna varld...

Vad hander i varlden riktigt...Jag tror vi alla ar chockade over vad som hant i Norge... Det finns inga ord att beskriva hur fruktansvart det ar... Vad far en manniska att utfora nagot sant. Varifran kommer hatet?

Mera karlek och forstaelse och tolerans, det ar vad denna varld behover. Vi kan alla bidra. Sa var snalla mot varandra:) hatet kan overvinnas!

Det var mina visdomsord for idag.

Helgen har gatt i racer fart tycker jag. Sondagen ar en chill dag, da jag inte gor sa mycket. Drar till gymmet, och sen ar det mathandling, tvatt och stadning som star pa schemat. Mycket glamouros vardag jag har. Ja, och sa borde jag gora min skattedeklaration ocksa.

I helgen har vi firat vannen som fyllt ar, sa det blev en stor utekvall i fredags..vilket sen straffade sig pa lordagmorgon nar jag var tvungen att ga pa jobb. Tvungen och tvungen foresten, gor mitt basta for att spara pengar just nu, sa jag fiskar extra skift som bara va! Nasta vecka blir dock chill, jobbar endast 3 dagar och tar en lang weekend for att aka bort ett tag. Aker inte sa langt, endast nagra timmar utanfor melbourne, men lyxar till det med hotellovernattning och spa. Because I'm worth it;)

Ha det bra, massa kramar:)

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Det är helt ofattbart det som har skett.. varför en människa måste visa hat på det sättet! Och varför inte vara nöjd med att spränga regeringshuset? Varför mörda unga människor som har hela livet framför sig??!!

Charlotta sa...

Hoppas du får en riktigt trevlig weekend!

Du har kanske redan hört det av Maj-Viol, men vi planerar alltså dop den 21 augusti och hoppas förstås du kan komma när du råkar vara hemma och allt. :)

Ses snart!

Johanna sa...

Mikkan: ja visst ar det alldeles fruktansvart...man undrar ju verkligen varifran hatet kommer... hemskt det ar vad det ar...

Lotta: Ni kan rakna med mig! ser verkligen framemot att fa traffa er alla och se miraklet ni astadkommit:)