fredag 27 februari 2009

Vi ses till sommaren!

Nu är det riktit nära!:) Tre dagar kvar. Börjar sakta men säkert gå upp för mig att jag faktist ska tillbringa de följande tre månaderna på resande fot i asien. Någon resfeber att tala om har jag inte, men visst, spännande börjar det ju bli. Idag har jag fixat de sista grejerna. Nu är jag så redo som jag kan bli. Har inte packat ännu, men har lagt fram allt jag ska ha med mig.
Vetskapen om att man ska gå och bära runt på alla sina saker gör verkligen att man tar så lite som möjligt med sig. Har nog aldrig rest så här lätt. Brukar ha mer saker med mig på en veckas semester.

Ojoj, vilken häftig upplevele det här (förhoppningsvis) kommer att bli!! gah, om tre dagar slipper jag ifrån allt vad den finska vintern heter. Underbart! sen kommer jag hem lagom tills sommaren börjar:) kan inte bli mera perfekt!

Vänner, sköt om er, det kommer jag att göra. Jag lovar!:)

Vi ses om tre månader!

2 kommentarer:

Heimlaga Prackriji sa...

Trevli resa! sköit om de å ha så rolit. kramar u & m

Johanna sa...

Tack tack!:)

Tar föresten tillbaka det där med att jag reser lätt. Nu är väskan packad, och det blev mycket mer än jag tänkt... får säkert slänga hälften för att orka!!;)