måndag 9 februari 2009

Jabadabadooo!

Vad dålig jag har blivit på det här med att blogga. Allt förlorar ju sin charm till sist antar jag. Men snart byter min blogg skepnad och förvandlas till en reseblogg! Fatta, nu är det endast 3 veckor kvar innan jag och min röda rinka sätter oss på flyget ner till bangkok! 3 veckor!! har ännu en del grejer att fixa innan resan, dom sista vaccinationerna ska tas, och lite planering behövs ännu. Vill ju inte planera för mycket, och även om jag har en klar resrutt när jag åker dit så kommer den ju ändå att ändras flera gånger. Vem vet kanske jag stannar på samma strand i tre månader!?:) jag ska iaf ta dagen som den kommer, och det är verkligen no-stress som gäller!

Idag kom jag ännu ett steg närmare min fysioterapeut examen. Presenterade mitt examensarbete idag och det gick över förväntan. Nu har jag endast 2 ynka veckor praktik kvar, sen måste jag se till att alla mina kurser är inskrivna och godkända, binda in några exemplar av mitt EA, lämna in dem och ansöka om betyg. Sen är jag fyssare på riktigt. Sweet!
Vad jag ska göra med min examen vet jag inte riktit ännu. Först åker jag till thailand, sen får vi se vad som händer!:)

1 kommentar:

Marina sa...

Fantastiskt! Inget kan stoppa dej nu :)