fredag 9 mars 2012

Min dag, min dag, min fodelsedag!

Sa har man igen da blivit ett ar aldre. Har varit lojligt exalterad att fa fira min fodelsedag med de fina manniskorna jag har runtomkring mig. Speciellt med tankte pa min mediokra fodelsedag forra aret. Da anlande jag i melbourne tva dagar innan min fodelsedag efter nagra veckor i Adelaide, dar jag hade traffat manga nya vanner. I melbourne kande jag ingen och min fodelsedag tillbringade jag ensam, minns att jag for till butiken och kopte en chokladmuffins for att pigga upp mig... Sa, den 27:e fodelsedagen var ju da snappet battre:)


Jag blev vackt av mina housemates med sang och frukost pa sangen.


Det ar inte varje dag jag far lasa Ot och mumsa pa Fazers Bla numera! Att vara sa har langt bort hemifran blir mycket lattare av att ha fina omtanksamma vanner som skickar precis det man saknar mest. Kvinnfolkskaffi-kvinnorna, vad skulle jag gora utan er <3


Sen kom vannen med blommor. Har ser ni aven lite av mitt nya rum, som jag tog over nar Ayla flyttade ut. Alskar den oppna spisen.


Picnick i parken




Kvallen avslutades tillsammans med min kompis Hana. Vi lyckades namedroppa oss in pa Melbourne Fashion week's oppnings event, fick lite gratis champagne och goodiebags:)

Pa lordag har jag mitt fodelsedagskalas, och det ska bjudas pa kottbullar och potatismos med lingonsylt:)

1 kommentar:

Charlotta sa...

Vilken toppenfödelsedag för en toppenpingla :) Du ser så frisk och lycklig ut Johanna, många kramar från hela vår snörvliga familj.