onsdag 23 februari 2011

Hej och ha! har rullar livet pa bara! For er som undrar sa har jag inte borjat jobba annu, utan jag lever nog bara glada semesterdagar! och det ar allt bra skont, tank om man kunde fa leva sa har resten av livet, utan bekymmer och utan plikter. Min kompis Katie gor allt for att integrera mig i samhallet har, och presenterar mig for varje kotte hon kanner! borjar sa smaningom ha en hel bekantskapskrets har. Jag bor fortfarande gratis i nicks lagenhet, han borde komma tillbaka om en vecka. Sedan aker katie bort en vecka sa da ska jag antagligen vakta hennes hus och katter. Eventuellt stannar jag sen kvar hos katie eftersom hon erbjudit mig att hyra deras extrarum. Far se, om det blir sa att jag stannar kvar i adelaide nappar jag antaligen pa erbjudandet. Har funderat lite pa att aka till melbourne eftersom det skulle vara lite lattare for mig med jobb dar, men samtidgti kanns adelaide som "hemma" nu...maste fundera lite pa saken..

Just nu ar en bra tid att vara i adelaide, Fringe festivalen med en massa konserter, teater, upptradanden, konst och happening varje dag, borjade forra helgen och haller pa 2 veckor annu. Vi har varit pa flera shower och de har varit jattebra!
Idag har ja slappat hela dagen pa stranden och det lar jag gora imorgon ocksa, och i overmorgon, och..!

Livet ar bra!

Inga kommentarer: