måndag 14 november 2011

Roadtrip

Yes!! har varldens basta plan for de kommande 2 veckorna!

Har hittat 3 supertrevliga reskompisar, Amandine fran Frankrike, Joyce fran Irland och Tomas fran Tyskland. Sa nu har vi hyrt en campervan tillsammans och imorgon bar det av pa en roadtrip!!

Ar sa sa excited! har dromt om att dra ivag med en campervan redan innan jag och jeanette reste ostkusten, men det blev aldrig av da, men nu far jag mitt ultimata aventyr!!
Sa imorgon far vi och plockar upp var van och sa borjar vi kora upp norrut langs kusten. Var plan ar att fara sa langt som till Exmouth, och ta var tid och stanna pa alla mojliga fina stallen langs vagen, och sen pa tillbakavagen sa kanske vi far inat landet, in the outback. Vi vill vandra i nationalparker, snorkla/dyka, surfa och se sa mycket vi kan pa 2 veckor. :)
Nasta mandag maste vi vara tillbaka i Perth eftersom bade jag och Tomas har flyg ut, jag aker tillbaka till Melbourne.

Pa ett satt gruvar jag mig nasta att aka tillbaka till Melbourne, det innebar namligen att jag maste hitta nytt boende och nytt jobb...efter en holiday pa 3 och en halv manad!!! men den dagen den sorgen!

Nu ska jag forst ut pa aventyr!:) blir sakert ingen uppdatering pa 2 veckor, vi hors sedan!!

Massvis med kramar

1 kommentar:

Maj-Viol sa...

Bra att du hittade reskompisar lugnare för mej,ha det bra och ta hand om dej...Kram mamsen