söndag 17 april 2011

Har bor jag

Tankte jag skulle satta upp nagra bilder och visa hur jag bor. Trivs verkligen jattebra har och mina housemates ar helt ljuvliga!

Omradet dar jag bor ar lugnt och tryggt. Nara till det mesta, om man gar ner langs gatan nagra minuter sa kommer man till stranden:)


Vardagsrummet


Koket


Mitt rum. Inredningen ar kanske inte helt klockren, men man gor vad man kan av loppis- och "gatu"fynd;)


Alskar verkligen att bo i Melbourne. Absolut tio i topp av de basta staderna jag bott i:)
Helgen har varit lugn och avslappnad, traffat kompisar, fikat, gymmat, sprungit. Ja, same old helt enkelt. Har aven aterupptagit yogan, och fatt inklamt tva yogapass denna helg. Sa skont, har saknat yogan och jag ar stel som en pinne. Sa mera yoga lar det bli! nu i veckan ska jag aven prova pa en meditationskurs. Det blir en provning for mig, eftersom jag kan koncentrera mig pa en sak hogst 2 sekunder innan tankarna flyger ivag till allt mojligt annat!

Sen kommer en efterlangtad paskledighet. Ska aka och campa med nagra kompisar. Tyvarr fick jag nyss reda pa att nationalparken vi skulle aka till inte har nagra lediga platser mera (man maste tydligen boka pa forhand), sa det maste bli en backup plan (som vi inte har). Na, nat hittar vi val pa.

Ha en bra vecka allihopa!

1 kommentar:

Charlotta sa...

Så roligt med bilder :) Det ser ju riktigt mysigt ut, kan förstå att du trivs! Hoppas du har en trevlig påskvecka.