tisdag 29 januari 2013

Hej da Australien

Jahapp, sa har 2 ar gatt hastigt och lustigt. Om 2 dagar lamnar jag detta fantastiska land. Nu ska jag ju anda inte bli allt for sentimental eftersom jag faktist atervander hit om 4,5veckor nar jag ar fardig med att resa Nya Zealand. Dock endast for 2 veckor pa turistvisum (om dom slapper in mig i landet igen). Efter det blir det mera aventyr:)

De senaste veckorna har bara gatt i racer fart, och jag har forsokt hinna med allt jag inte hunnit med pa, tja 2 ar...

Det har varit en massa utflyker, grillfester och det ena med det andra. Ett litet hopplock av bilder fran den senaste manaden. Har inte mycket tid, ska forsoka packa ihop mitt liv har pa nagra timmar...

Australian Open. Okej det se lite tomt ut. Kan handa det bara var kvalificerings ronden;)

Halsar pa pingvinerna pa Melbourne Aquarium

Har rort mig runt mycket i staden for att, liksom saga hej da:) har pa sondagspromenad i Docklands

Life drawing (vad an det ma heta pa svenska) pa mohippa





Roadtrip till Great Ocean Road



Har senast gjorde vi en weekend trip till Daylesford, ca 1,5h fran Melbourne. Investerade vara julklapps-pengar i en underbar svit och spa behandling. Ibalnd far man lyxa till det aven om man ar en backpacker ;)

Imorgon ar da sista dagen i Melbourne och det ar en fullspackad dag med Swedish House Mafia konsert pa kvallen. Blir en grym avslutning pa mina tva ar i Australien:)

Vet inte om jag kommer att blogga i Nya Zealand, far se!

Kram Johanna

Inga kommentarer: